Single

Sekretær til de kommunale daginstitutioner i Faaborg- Midtfyn Kommune

Jobkategori: Kontor og administration
Ansøgningsfrist: 21-02-2020 12:00
Arbejdssted: Center Opvækst og Læring
Stillingstype: Deltid over 21 timer
Sekretær til de kommunale daginstitutioner i Faaborg-Midtfyn Kommune
 
Er du servicemindet og har mod på, at være en del af en spændende og travl hverdag på flere velfungerende arbejdspladser. Du skal være fagligt ambitiøs, evne at arbejde selvstædigt, - og kunne prioritere i opgaverne.
 
De kommunale daginstitutioner i Faaborg-Midtfyn Kommune søger en dygtig, selvstændig og udadvendt sekretær som skal understøtte områdelederne, med tiltrædelse senest d. 1. april 2020. 
 
Områdelederne i dagtilbud består af fire distriktsenheder Børneområde Syd, Midt, Vest og Nord.
Områdeinstitutionerne er et dagtilbud, hvor engagement, trivsel, faglighed og nytænkning er bærende værdier.

Du vil som sekretær skulle varetage mange forskellige opgaver og være indstillet på stor fleksibilitet, alt efter hvad opgaverne kalder på, herunder
  • Administration af hjemmeside
  • Bestilling af mødelokaler, tolke mv.
  • Mødebetjening og mødereferater
  • Udarbejdelse af jobopslag
  • Betaling af regninger og økonomiadministration
Som ny sekretær skal du være:
  • et menneske med godt humør og positiv livsindstilling - herunder arbejdsliv
  • bevidst om at være imødekommende og servicemindet indadtil og udadtil
  • den, der ser muligheder og kan bevare overblikket, selv når udfordringerne presser sig på
  • i stand til at arbejde selvstændigt og tage initiativ i en travl og meget omskiftelig hverdag
  • opsøgende i forhold til nye trends
  • indstillet på at være med til at udvikle administrationsteamet og derigennem sikre områdelederne optimal bistand og sammenhængskraft.
  • garant for sikker drift af økonomi og administration, både på personale og børn
  • i stand til at styre økonomiopgaver i forhold til budgetberegninger, indkøb, overenskomststof, belastningsgrad, betaling, rapportering og des lige.
  • kompetent inden for IT-programmer såsom: BørneIntra, PP, KMD, Sbsys, Excel m.fl.
  • i stand til at yde sparring på administrative opgaver til ledelsen
  • sikker og velformuleret i skriftlige opgaver 
Du vil i stillingen referere direkte til områdelederne.
 
Kan du se dig selv i den overvejende del af ovenstående opgaver og ansvarsområder, og har du relevant uddannelse og erfaring, er du måske lige den, vi søger.
 
Vi tilbyder
  • spændende job fuld af liv, glæde og engagement
  • godt teamsamarbejde med ledelserne og personalegrupperne
  • arbejdsforhold der bygger på tillid og gensidig respekt
  • Fleksible arbejdstider inden for institutionernes åbningstid.   
Din fysiske arbejdsplads er delt på fire matrikler. Kørekort og egen bil, er derfor nødvendigt for ansættelse.
Arbejdstiden vil fortrinsvis være fra kl. 9-15.
 
Løn- og ansættelsesforhold aftales med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer ugentligt. Der vil ifbm. ansættelsen blive indhentet straffe - og børneattest.
 
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte områdeleder Britta Kruse på tlf. 7253 4722 eller Lissi Beier på tlf. 7253 4570


Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 21. februar 2020 kl. 12.00.
 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 26. februar 2020.